اركنوا الزعل وأرسلوا رسالة..محتواها أنا مُش
راضيه لكني إشتقت
.اللي يشربوا كوفي بوقت متاخر وعارفين انها بتسهرهم ؟
اللي يصرفوا كتير وهم مفلسين .
اللي يسهروا وعندهم مشاوير الصبح ؟
اللي يصحوا متاخرين وعندهم مواعيد
اللي يحتاجوا حد وبنفس الوقت بعدوا عنه.
اللي يزعلوا ويتضايقوا وما يقولوا السبب ؟
بيكونوا وصلوا من غير ما يحسوا لمرحلة من الحكمة بتخليهم فاهمين إنّه أهم شي في الحياه إنهم يعيشوها قد ما يقدروا،.
يعملوا كل الّي يعرفوا بدون ما تهمهم النتيجة
يفهموا إنّه الخروج عن المألوف شي عظيم وممتع،يعملوها بعد مراحل وجع مروا فيها كتير واستنفذتهم تمامًا من كل القوة الّي جواتهم يعيشوا لمزاجهم وبمزاجهم.
- #شخصية مش سهل أيّ حد يوصلها.
"سلامٌ لي، سلام لي ولأشباهي.

ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق